Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Ano pane autore ale je potřeba se nad tím zamyslet, kolik lidí volilo kolaboranta Zemana.

2 4
možnosti
PB

P51e58t82r 27B86u45r79i21a53n

3. 11. 2019 21:12

Je to hnusný a urážlivý nápis a jsem rád, že jste aspoň zkusil podat tr. oznámení.

5 0
možnosti

Můžete poslat Svandovi jednu hvězdu v hodnocení, hyzdi alfa pasáž.

0 0
možnosti

Ten napis se mi taky nelíbí, ale na tohle fakt paragraf nenaroubujete. Jinými slovy podobné nápisy zakázat nelze. Musel byste vést protikampan dostupnými mediálními prostředky jako jsou facebookove skupiny, hesla která byste uveřejnil na vhodných plochách, novinové články, shozeni ratingu dotyčné kavárny na netu atd. atd.

2 0
možnosti
JH

Je to na zajímavou diskuzi. Nazývat to plivancem, či se to snažit naroubovat na nějakej trestní paragraf mi přijde mnohem trapnější nežli celá tahle nemarná provokace...

0 0
možnosti
PB

P62e22t85r 84B17u69r45i15a87n

3. 11. 2019 21:17

Tady není o čem diskutovat. Leda tak o vašem pokřiveném pohledu na to, co je normální.

1 0
možnosti
FS

Mně vždy irituje když čtu, že při pietě za zabitého Reinharda Heydricha se s ním loučilo na Václavském náměstí na 200 000 kolaborujících Čechů..

Krucifix, já se vždy ptám, jestli ty miliony Sudeťáků, statisíce říšských Němců nasazených do policie, gestapa, armády a různých hospodářských funkcí v Čechách zůstali včetně svých rodinných příslušníků doma aby umožnili dvěstětisícím Čechů kolaborovat???

3 0
možnosti
Foto

Dle sčítání lidu z 1. prosince 1930 žilo v hlavním městě Praze celkem 41701 německých obyvatel. Co se týká Václavského náměstí tak krucifix byla to záležitost pouze Čechů, kteří tím projevovali loalitu k říši zněly tam pouze české projevy. Němci tam logicky nešli.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 0
možnosti
MP

Ani já jsem nepředpokládal, že moje podání na podezření ze spáchání trestného činu bude úspěšné.Nicméně jedno z vyjádření státního zástupce, že kritizovaná věta, cituji" text je nepochybně nutné považovat za projev naplňující kategorii uměleckého díla", považuji za nemístný.

1 0
možnosti
RE

Je to v jednotném čísle...

2 0
možnosti
PB

P34e11t32r 32B54u16r51i82a79n

3. 11. 2019 21:15

Ovšem vyměňte přívlastek "český" za označení jakékoliv jiné skupiny a začnou se dít věci. Nedovedu si představit, že by policie a státní zastupitelství nechalo jen tak např. nápis: jsem romskej křivák a zloděj...kdekoliv a ještě to označila za umělecké dílo.

3 0
možnosti
Foto

Je to plivanec na celé zástupy těch, kteří již se nemohou bránit.Nedivím se Vám, že jste v emocích, já taky...

5 0
možnosti
Foto

Kdybych to nenapsal u Vašeho blogu. Nejhorší je ztráta smyslu a citu pro humor.

0 2
možnosti
  • Počet článků 318
  • Celková karma 13,32
  • Průměrná čtenost 945x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik