Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Být stále mlád, být stále mlád...

Díky Karlu Gottovi jsem se před lety dostal na jeho zcela vyprodaný koncert v Moskvě, a  díky Karlu Gottovi jsem včera dostal nečekané a spontánní políbení mladé ženy.V mém věku úspěch . 

Tma byla pořádná a já stál osamoceně u zastávky a čekal na elektriku.A hopsy, hop, přitančila ke mně mladá žena a začala ..."promiňte pane"...já jsem sahal do kapsy pro  drobné a myslel si, že madam si potřebuje koupit nějaké pitivo, či silonky...ani jedno ani druhé

."Promiňte pane, já jsem pila, všecko..všecko jsem dneska pila" a pohne pusinkou, ..."zemřel Karel Gott a já jsem ho milovala.Chci jet na pohřeb, musím... dneska jsem nešla do práce a zítra taky nejdu ..., Být stále mláád,  být stále mláád., jak já jsem ho milovala" a mladá madam se roztančila přede mnou na temné ulici..."milovala, milovala"..a vypínala svoji drobnou postavičku s útlými nožkami v černých punčoškách...byla blízko.. víno, borovička možná pivo, typuji podle vůně

.Ze tmy se vyloupl děd o hůlce s ranečkem přes záda.Děvuška zase hopsy , hops a otvírá pusinku "Být stále mláád, být stále mláád" a přitančí k dědovi.Zralý, shrbený  devadesátník zkoprněl. ."Potřebujete něco? " Zamrmlal." Já ne " dí děvuška " zítra jedu do Prahy, musím ho ještě vidět."Být stále mláád, být stále mlááád"...drnčelo tichou ulicí." Já vám pomohu...doprovodím vás domů, ponesu vám váš raneček....Já jsem ho milovala, milovala, celý svůj život milovala"..Děvuška je rozněžnělá a celá rozbolavělá.Děd zamručí"Mně pomoci netřeba".A o poznání rychleji přesunuje své utrápené nohy.

Děvuška se otáčí ke mne. "Jede vám elektrika pane"...hlesne a skočí mi do náruče,  políbí na obě tváře a mizí ve tmě. Sedám si v elektrice.Víno, borovička  kolem mne zavoní.Ale hlavně velké srdce pro milovaného Karla Gotta.....

Autor: Michael Pálka | pátek 11.10.2019 14:01 | karma článku: 24,95 | přečteno: 1011x
  • Další články autora

Michael Pálka

Fiala a Biden....a další...

Něco jsme vymysleli, získali na to eura od bohatších států, Ukrajina dostane, tedy snad, tolik potřebné dělostřelecké náboje, fajn, dobrý.

20.4.2024 v 18:09 | Karma: 16,46 | Přečteno: 628x | Diskuse| Politika

Michael Pálka

Euro-a jak to vidí....

I stalo se před několika dny. Mladící a holčiny kladli otázky týkající se eura životem vycepovaným a opatrností překypujícím ekonomům u Václava Moravce v debatě o euru.

30.3.2024 v 20:47 | Karma: 15,06 | Přečteno: 500x | Diskuse| Společnost

Michael Pálka

Horní Cerekev a ještě kousek dál...

Pravda, není to divočina jakou prožíval Alberto Vojtěch Frič, ale potloukat se po místech české a moravské historie, koukat na často pozoruhodnou rukodělnou lidskou invenci v městečkách a městysech kraje Vysočiny, vás uspokojí.

21.3.2024 v 12:15 | Karma: 11,29 | Přečteno: 232x | Diskuse| Společnost

Michael Pálka

7 hodin do Volar-8 hodin do New Yorku...

Je to tak. Z Brna vlakem s jedním přestupem je to téměř časově stejné jako eroplánem z Vídně do New Yorku.Ale řeknu vám....je lepší zvolit úhledné Volary, než divočácký New York.

6.3.2024 v 20:28 | Karma: 12,94 | Přečteno: 370x | Diskuse| Ostatní

Michael Pálka

Války a jak to všechno chápat...

Před několika dny jsem v Brně vyslechl přednášku o válkách a jejich příčinách. Sál byl nabitý, přednášející dobrý, udržel pozornost, střídaly se obrázky s komentáři.

24.2.2024 v 12:22 | Karma: 14,93 | Přečteno: 320x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Budoucnost válčení? Stíhačka řízená AI obstála v „boji“, vezla i šéfa letectva

3. května 2024  21:23

Americký šéf letectva Frank Kendall se poprvé proletěl experimentální stíhačkou F-16, kterou místo...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28,  aktualizováno  21:13

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

V Berlíně hoří výrobní hala firmy produkující zbraně poskytnuté Ukrajině

3. května 2024  15:44,  aktualizováno  20:58

Hasiči na jihozápadě Berlína likvidují rozsáhlý požár výrobní haly, ve které jsou uskladněny...

Názor, že Paroubek parazituje, nestačil. Podle soudu může iniciály ČSSD použít

3. května 2024  19:44

Volební senát Nejvyššího správního soudu (NSS) zamítl návrh Sociální demokracie (SOCDEM) na zrušení...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 318
  • Celková karma 13,32
  • Průměrná čtenost 945x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik