Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

A co kdyby pan prezident...

A co kdyby pan prezident řekl:"zabalte mi pantofle Ovčáček, jedu do Moskvy".Co kdyby řekl, "Vladimíre Vladimíroviči nemusíte svolávat žádnou svoji gardovou preobrožanskou brigádu na moje slavnostní čepobití,

ani hrát říznou častušku na mé velkolepě slavnostní přivítání, jako to bývalo u nás za generála a ministra národní obrany Lomského, kdy se hrálo ...ta-ratatata už Lomský de a pupek se mu hází, už Lomský de a Čepička ho doprovází..ta -rattata-taratataratatataata..., nemusíte ani utrácet za červený koberec, jsem skromný člověk, ale vy Vladimíre Vladimíroviči můžete jedním máchnutím své pravice rozhodnout, aby ten ruský mladíček, který na Silvestra v roce 2017 zabil svým vozem Mercedes , považte, že neměl ani vůz ruské výroby, na přechodu v Praze to kolumbijské děvče a utekl a přijala ho matička Rus, aby ten nešťastný muž byl předán naší justici k dalšímu projednání.

Přiznám se vám Vladimíre Vladimíroviči, že útěk toho hocha do Moskvy mě poněkud překvapil.Rusové přece neutíkají.Nikdy. Před nikým.Já vím..... co je to 2 promile alkoholu, či o něco víc. Na Rusa to je jako slabý odvar mátového čaje, jako slonovi malina, já vím, že to děvče nemělo přecházet přes křižovatku, a ještě na Silvestra, a ještě v Praze, a že měla zůstat doma a pročpak vůbec jezdila na Silvestra do Prahy, já vím...já vím, že jsem šeredně zklamal vaše očekávání, a že ten náš Pelikán vydal toho vašeho nevinného chudáčka Nikulina do jámy lvové. Bohužel Vladimíre Vladimíroviči, naše demokracie je jakási zparchantělá, u vás vy bouchnete do stolu , vy se jenom škaredě podíváte, a všecko je jinak.Mohu vás ujistit Vladimíre Vladimíroviči, že ten nýmand ta nula Pelikán to má u mě sakramentsky spočítané, protože já nezapomínám, a pak ...on mě nevolil za prezidenta, považte.

Já vím......, ale dělal jsem co jsem mohl, jsem, jak víte , proti hospodářským sankcím uvaleným na vaši zemi, na mé vyjádření o „Pussy Riot“ v televizi, spustili ti naši pitomí pisálkové stakato nesmyslů, ale já jsem pevně držel štít za nás za oba, s Novičokem jsem vám pomohl, a pak Vladimíre Vladimíroviči, mluvím rusky jako česky, s kým si ze světových státníků, a já se mezi ně počítám, si můžete tak hezky od srdce povykládat ? Mám jedině obavy Vladimíre Vladimíroviči, že když za vámi odjedu do Moskvy, tak nějaká zparchantělá skupina jako „Ztohoven“, či „Ztodevadesátdevěthoven“, vyvěsí rudé trenýrky na Hradě.Omlouvám se vám Vladimíre Vladimíroviči, že kradu váš čas, třeba nacházíte vzácné amfory v jednom ze svých moří....“

Autor: Michael Pálka | neděle 3.6.2018 11:41 | karma článku: 22,95 | přečteno: 779x
  • Další články autora

Michael Pálka

Fiala a Biden....a další...

Něco jsme vymysleli, získali na to eura od bohatších států, Ukrajina dostane, tedy snad, tolik potřebné dělostřelecké náboje, fajn, dobrý.

20.4.2024 v 18:09 | Karma: 16,46 | Přečteno: 627x | Diskuse| Politika

Michael Pálka

Euro-a jak to vidí....

I stalo se před několika dny. Mladící a holčiny kladli otázky týkající se eura životem vycepovaným a opatrností překypujícím ekonomům u Václava Moravce v debatě o euru.

30.3.2024 v 20:47 | Karma: 15,06 | Přečteno: 500x | Diskuse| Společnost

Michael Pálka

Horní Cerekev a ještě kousek dál...

Pravda, není to divočina jakou prožíval Alberto Vojtěch Frič, ale potloukat se po místech české a moravské historie, koukat na často pozoruhodnou rukodělnou lidskou invenci v městečkách a městysech kraje Vysočiny, vás uspokojí.

21.3.2024 v 12:15 | Karma: 11,29 | Přečteno: 232x | Diskuse| Společnost

Michael Pálka

7 hodin do Volar-8 hodin do New Yorku...

Je to tak. Z Brna vlakem s jedním přestupem je to téměř časově stejné jako eroplánem z Vídně do New Yorku.Ale řeknu vám....je lepší zvolit úhledné Volary, než divočácký New York.

6.3.2024 v 20:28 | Karma: 12,94 | Přečteno: 370x | Diskuse| Ostatní

Michael Pálka

Války a jak to všechno chápat...

Před několika dny jsem v Brně vyslechl přednášku o válkách a jejich příčinách. Sál byl nabitý, přednášející dobrý, udržel pozornost, střídaly se obrázky s komentáři.

24.2.2024 v 12:22 | Karma: 14,93 | Přečteno: 320x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Nová odhalení z fakulty: studenti viděli vraha dřív, policie byla v budově víckrát

3. května 2024

Premium Masový vrah David K., který v prosinci při střelbě na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v...

Na důchodce zaklekli, chalífát neřeší. Němce děsí mdlé reakce jejich politiků

3. května 2024

Premium Snímky stovek radikálních islamistů demonstrujících v ulicích severoněmeckého Hamburku, kteří...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Pavel zkritizoval všechny. Nefér jsou Babišova slova i kampaň SPOLU, míní

2. května 2024  21:36,  aktualizováno  21:50

Kampaň, která dělá z hnutí ANO zastánce ruských zájmů, je podle prezidenta Petra Pavla stejně nefér...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 318
  • Celková karma 13,32
  • Průměrná čtenost 945x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik