Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Gratuluji k pěknému cestopisu po Spojeném království. Já zase připravuji stať, kde píši o Franzi Perlsee. 115. výročí narození sice není úplně kulaté, ale... . Pěkný pozdrav z Brna . MK arcabohemica@email.cz

0 0
možnosti
MP

Je to milé.Díky.

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jsem si zas našel chvilku na oddychové čtení. Zeměpisné názvy a jména z dávné i nedávné historie zapomenu, ale dojem, jakým na mne působí Vaše texty a fotografie, si vybavím

3 0
možnosti
MP

Nu, jsem tomu rád...

0 0
možnosti
Foto

Pokračování pěkného putování po malebných anglických městech. Jako každé místo v Anglii kde žije alespoň 100 lidí má i Stamford fotbalové, ragbyové a kriketové hřiště, tedy několik. Pěkné fotky.

Vašek

3 0
možnosti
MP

Díky za sympatie. Patrně jste toho sjezdil a poznal v životě docela dost.

0 0
možnosti
Foto

Díky za výlet slovem i obrazem

3 0
možnosti
MP

Taky děkuji.Vzpomínky, vzpomínky...je fajn, když jich pár zůstane.

1 0
možnosti
  • Počet článků 318
  • Celková karma 13,32
  • Průměrná čtenost 945x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik