Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J25a19n 43K55o66z55á12k

15. 8. 2020 23:27

Pořád nemohu pochopit, co mi chtěl pan Pálka sdělit. Mohl to napsat do Blesku, ten čtou ti správní závistivci. Moje žena, která je velice kritická a má ráda elegantní oblečení, byla vkusem paní Pompeové otrávená.

2 0
možnosti
MP

Nechtěl jsem Vám sdělit nic.Je mi ale líto Vaší paní, že jí paní Pompeo otrávila odpoledne.

1 0
možnosti
RP

Monika Babišova chodí vkusně a elegantně oblékaná a ještě snad při žádné oficiální návštěvě ji žádná opravdu nezastínila. Já s názory co se tentokrát psalo souhlasím , oblečení paní Pompeo mě trochu překvapilo ve špatném slova smyslu. Bylo jak na běžné nošení a ne na oficiální setkani představitelů. Vyčítat Babišove lodičky za 15000 Kč je směšné kdyby jste sledoval naše celebrity tak by jste věděl že je to častá cena za boty. Mimochodem, nevšimla jsem že v nich Babišova měla mit pochodak po Praze...Věřím tomu že kdyby to nebyla Babišova která Vám viditelné nesedi, že by jste se za ní i ohlédl.:-)

6 0
možnosti
MP

Jenom tak mimochodem...já nevyčítám paní Babišové botičky za 15 000 kč.To byla citace serveru.Nepochybně bych se za paní Monikou B . ohlédl.

Jinak VámR^R^V

1 0
možnosti
MK

Moinika B. a Monika Š. je jedna osoba?;-)

1 0
možnosti
JL

Proč si ženské berou miliardáře?

0 0
možnosti
PV

P18a28v67e47l 26V25é80b55r

15. 8. 2020 13:35

Protože, alespoň pro některé, čím naditější prkenice, tím silnější afrodisiakum

0 0
možnosti
JH

J65a43n 95H20a94r24v52a64n

15. 8. 2020 12:41

Sice nesmysly, ale - zvyšují čtenost a o to přece jde !

Lidé (někteří) o tom přemýšlejí a dokonce se najdou i takoví, co o tom napíši blog ;-D

2 1
možnosti
PK

No jo je to tak, má bývalá kolegyně má muže o 15 let staršího a funguje to...dnes je to jen na těch dvou přece....;-D

1 0
možnosti
MP

Šetřete s palečky. Zdravím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 318
  • Celková karma 13,32
  • Průměrná čtenost 945x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik