Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J81a43n 86K81o19z63á84k

15. 8. 2020 23:27

Pořád nemohu pochopit, co mi chtěl pan Pálka sdělit. Mohl to napsat do Blesku, ten čtou ti správní závistivci. Moje žena, která je velice kritická a má ráda elegantní oblečení, byla vkusem paní Pompeové otrávená.

2 0
možnosti

Nechtěl jsem Vám sdělit nic.Je mi ale líto Vaší paní, že jí paní Pompeo otrávila odpoledne.

1 0
možnosti

Monika Babišova chodí vkusně a elegantně oblékaná a ještě snad při žádné oficiální návštěvě ji žádná opravdu nezastínila. Já s názory co se tentokrát psalo souhlasím , oblečení paní Pompeo mě trochu překvapilo ve špatném slova smyslu. Bylo jak na běžné nošení a ne na oficiální setkani představitelů. Vyčítat Babišove lodičky za 15000 Kč je směšné kdyby jste sledoval naše celebrity tak by jste věděl že je to častá cena za boty. Mimochodem, nevšimla jsem že v nich Babišova měla mit pochodak po Praze...Věřím tomu že kdyby to nebyla Babišova která Vám viditelné nesedi, že by jste se za ní i ohlédl.:-)

6 0
možnosti

Jenom tak mimochodem...já nevyčítám paní Babišové botičky za 15 000 kč.To byla citace serveru.Nepochybně bych se za paní Monikou B . ohlédl.

Jinak VámR^R^V

1 0
možnosti

Moinika B. a Monika Š. je jedna osoba?;-)

1 0
možnosti

Proč si ženské berou miliardáře?

0 0
možnosti

P67a51v64e58l 49V13é94b31r

15. 8. 2020 13:35

Protože, alespoň pro některé, čím naditější prkenice, tím silnější afrodisiakum

0 0
možnosti

J13a36n 41H30a30r56v53a62n

15. 8. 2020 12:41

Sice nesmysly, ale - zvyšují čtenost a o to přece jde !

Lidé (někteří) o tom přemýšlejí a dokonce se najdou i takoví, co o tom napíši blog ;-D

2 1
možnosti

No jo je to tak, má bývalá kolegyně má muže o 15 let staršího a funguje to...dnes je to jen na těch dvou přece....;-D

1 0
možnosti

Šetřete s palečky. Zdravím.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS