Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Romane, díky za odkaz. Já jsem byl od roku 2006 až do začátku roku 2017 na iDnes-u nepřítomen a tak jsem ten Tvůj zajímavý blog nečetl. Absolvoval jsem také některé epické cesty vlakem, třeba z městečka Puno do Cuzco v Peru, nebo z Alice Springs legendárním Ghanem do Adelaide, či Mexico City do Mexicali (ta trať už údajně neexistuje) a vlakem stále jezdím rád. Když sem po sametu začal jezdit do českosl., jezdil jsem až do roku 2003 vlakem, pak se to ale zkomplikovalo a taky cena převýšila o dost cenu letenky a tak teď bohužel jenom letadlem. Část Tvé cesty jsem absolvoval z Bukurešti do Varny v roce 1965, tehdy ještě se "indiánci" kolem vlakové trati nekonali.

1 0
možnosti

Díky Dane za příspšvek. Bavili jsme se nedávno o Sibiřské magistrále do Vladivostoku. To je prý bombastické a pro nás bych řekl i docela dostupné:)

1 0
možnosti

Znami si tu cestu edelali pred tremi lety, s par prerusenim cesty tu a tam, aby to nebylo tak jednotvarne, a moc si to chvalili. Ja bych taky hned Sibirskiu Magistralou jel, ale Kimiko se na to pry kvuli veku uz neciti. Krome toho, pokud chce clovek ruske vizum tak, aby mohl v ruznych mestech prerusovat cestu, tak je to podle znamych s vyrizenim takoveho viza a zajisteni cesty neskutecna byrokracie., alespon u lidi, co maji severske obcanstvi, nevim, jak je to u obcanu CR.,

0 0
možnosti

Podíval jsem se na Váš blog-odkaz.Inspirující.Díky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 318
  • Celková karma 13,76
  • Průměrná čtenost 945x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik