Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Normalni blogg ceskeho obcana. Narek bez poukazani jeho reseni podle autora tohoto blogu. Asi se nechce zesmesnovat.

Podstata teto idiotske situace (ovecky ve Snemovne) je dana nasim volebnim systemem. Volime STRANY s jejimi programy. Strana vyzaduje od zvoleneho poslance jeho hlas, kdy se rozhodnuti shoduje (rozchazi) s jejich programem a nebo, kdyz se ustredi strany rozhodne o smeru hlasovani. Radovy poslanec NEMA co kecat do rozhodnuti, ma jen srazit sve nohy do pozoru a prohlasit podle Svejka: "poslusne hlasim, provedu"!!!

Zmena tetio situace je nutna se zmenou ustavy. Volba jedince ve volibnich obvodech a jejich zavislost na mysleni volicu (ne strany). Vyhody tohoto systemu je tema na dalsi diskuzi. Tak snad priste.

0 0
možnosti
MP

Podle mého názoru není potřeba žádná změna ústavy.Ústava říká, že každý poslanec má hlasovat podle svého svědomí. Hlasuje za sebe.Ne za stranu,Je výlučným právem a i povinností hlasovat za sebe, bez ohledu na to, zda_li má jeho strana jiný názor než on.Záleží na síle jedince jak se k tomu postaví.Odmítám, že můj článek je nějaký "nářek" nad systém voleb.Je to jenom konstatování skutečnosti chování poslanců.Řešení není na mně.řešením je osobní odvaha každého poslance.Nic více nic méně.Naše ústava mu tu možnost dává, ba více , vyžaduje ji.

0 0
možnosti
Foto

R^my jsem vůbec celý národ jak stádečko oveček-když vidím jak si dokážou třeba Francouzi dupnout při zmínce o zvýšení cen-:-/

0 0
možnosti
MP

Tak paní Libo, ty Vaše palečky nahoře pokud ode mne cokoliv čtete, to si žádá minimálně pintu ginu vespolek, lépe mátový čaj....Tak až navštívíte Brno...

0 0
možnosti
VH

Pročpak jste zapomněl na (koaliční) ovečky ovčáka Filipa?

0 0
možnosti
MP

Nezapomněl.Nebylo to nijak úmyslné, že jsem je nejmenoval, napsal jsem "i ty ostatní", nechtělo se mi všechny strany vypisovat.Konec konců o komunistech jsem se zmínil dále při volbě Václava Havla.Ostatně chování komunistů je, co se týká poslušnosti ke svému lídrovi už i v minulosti zcela typicky určující a jednoznačné.U nich je to dědičné postižení.Jdou v čele ovčího stáda.

0 0
možnosti
Foto

Vidím to stejně, jenže z ovcí hrdiny neuděláte.

1 0
možnosti
MP

Jistě.Ale i tak věřím, že mezi našimi 200 poslanci se nějaká neovce najde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 318
  • Celková karma 13,76
  • Průměrná čtenost 945x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik