Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J28a61n 26R82á44ž

18. 7. 2018 11:52

Pro zachování duševního zdraví se na pořady tohoto typu nedívám. Stejně se od těch "odborníků" nic důležitého, co by nám rozšířilo rozsah informací o těchto událostech nedozvíme.

PS. Pamatuji doby, kdy jsem získával informace z rakouské televize ORF. Jejich zahraniční politický komentátor Hugo Portisch nepotřeboval tucet moudrých hlav k tomu, aby divákům podal kvalifikovanou informaci o všem podstatném, co se aktuálně ve světě děje a v dostatečném rozsahu. A když si někoho pozval do svého pořadu k diskuzi o nějakè významné mezinárodně politické události, tak nikoho nenechal jen tak se vykecávat. Buď host mluvil k věci nebo mu sebral slovo.

2 0
možnosti

Nestačilo ji vypnout ? :-)

0 0
možnosti

:-)......Samozřejmě....bezvýhradný souhlas! Já jsem také odpoledne sledoval zachmuřený obličej, ustaraný výraz Řezníčka a Kubala, že by se snad mohli domluvit na tom, že by se nehrozilo válkou. A válkychtivý Klvaňa,(učitel děcek na vysoké), chtěl Trumpa okamžitě odvolat, když prohlásil, že to s tím vměšováním do amerických voleb, nebylo tak horké!

NEstrannost z ČTV vymizela, nebo ona tam vlastně nikdy nebyla. Ale....nebývalo to tak okaté! R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

jsem zvědavej, co budete říkat po dnešku, když Trump najednou obrátil

1 0
možnosti

Asi tak. No a dnes mě dorazil Votápkův komentář. Je fakt, že jsem ho nemusel číst.

2 0
možnosti
Foto

I81v65a20n 95M32a55r93e55k

17. 7. 2018 21:29

Karma p.Pálko

5 0
možnosti

Mně to nevadilo, jak čt pokrývala setkání Putina a Trumpa, ovšem mohli klidně začít o 4 hodiny pozdjěi: když Putin přiletěl do Finska....času měli spoustu a nemuseli řešit nesmysly.

0 0
možnosti
  • Počet článků 317
  • Celková karma 13,31
  • Průměrná čtenost 948x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik