Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JAN

Uvedené nečtu ale i tak můj názor jest : MZ dělá ostudu naší zemi.

2 0
možnosti
EH

Občas mrknu do Parlamentních listů, když už jsem moc otrávená z masírky na idnesu. Jenže tam je zase masírka opačná a navíc napsaná velmi amatérsky. Mafra to umí dělat sofistikovaněji.

Další z uvedených periodik neznám a ani nemíním zkoumat. :-) Není dobré si kolem sebe dělat sociální a názorovou bublinu a pak se hrozně divit volebním výsledkům.

Prozatím z toho, co čtu, mám nejlepší pocit z Práva. Sice souhlasím jenom s 30% komentářů, ale zpravodajství nevypadá jako volební plátek nějakého kandidáta. Rovněž rozhovory jsou z různých spekter.

0 0
možnosti
VE

Takže důvod volit Drahoše je ten, že Zemana podporují pochybné weby? Jiný argument by nebyl?

7 0
možnosti
JK

Byl, schválně, co vás napadá?

3 0
možnosti
Foto

Vy jste totéž, jen s opačným znaménkem. "prašť jako uhoď"-

jak se říká. Nejlépe nečíst nic, a poradit se sám se sebou - a vlastním x svědomím. Anebo počkat až se ta bouře (ve sklenici vody) přežene...Rv;-)

2 0
možnosti
KB

Nedávno jsem mluvil s jedním člověkem, který začal s těmi proruskými weby, které to jsou, co psal Aeronet, Sputnik, Protiproudu, atd.

Tak jsem se ho zeptal "ty to čteš?".

"Nééé"

"Tak jak víš, že jsou proruské a co tam hlavně píšou?"

"To SE přeci všeobecně VÍ"

"Počkej, co to je to TO SE VÍ? Já to nikdy nečetl"

"Vždyť o tom všude píšou".

Já neznám nikoho, kdo čte Protiproud, Aeronet, atd.

Mám takový pocit, že to vlastně čtou jen lidé, jako jste vy.

6 0
možnosti
Foto

Když Drahoš včera sdělil, že je proti imigraci, tak se zařadil mezi voliče Zemana. Lze pouze gratulovat.

0 4
možnosti
JB

J84a65n 61B91u14r49i60a45n

19. 1. 2018 11:25

Teda, to vypadá, že jste to napsal po nějakém nápoji nebo je prostý pád předmětu na hlavu?

1 0
možnosti
  • Počet článků 317
  • Celková karma 13,31
  • Průměrná čtenost 948x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik