Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Stále stejná komedie,

politických stran k nám lidem tam dole, kterou mnozí z nás zase sežerou, byť se to ohlupování opakuje pravidelně a periodicky.Tentokrát jsem si vyčlenil ODS, ale jsem přesvědčen, že by takto hovořila každá politická strana u nás

Před několika týdny jsem byl pozván kamarádem v Brně na agitku, představení, meeting, sešlost, nevím jak to nazvat, představitelů strany ODS, která se konala v hospodě na Tř.kapitána Jaroše.Nu proč ne, řekl jsem si, pobavím se.Pobavil jsem se. Začátek nebyl špatný-půl hospody pivních štamgastů, pro zájemce o program ODS byla půlka druhá.Pro půlku druhou byla připraveno bílé víno nepochybně z jižních moravských svahů, nadýchané buchtičky nějaké brněnské matičky, které se vskutku rozplývaly na jazyku, nálada pochopitelně jihla, protože dobrý trunk a jídlo dělá i z nepřátel přátele.
Uhodila hodina H a se skluzem 10 min., toť v toleranci, přišel fešák profesor Fiala a mladá blondýnka Judr Vaňková, kandidující na primátorku či co.K nim se vecpal ještě jakýsi chlapík s mikrofonem. I poslední "bochtička" zmizela v hubě zvědavého sympatizanta ODS a asi padesát chlapíků a dam, já s nimi, svorně čumělo na profesora a madam.I začal chlapík s megafonem.Mluvil dost dlouho o charakteristice a charakteru budoucích přednášejících, potom se slova ujal prof. Fiala řekl totéž, po něm Judr Vaňková to všechno zopakovala.Nu řekli jsme si s kolegou 15 minut uběhlo furt nic nevíme, snad by to stačilo.Očekávali jsme dotazy ovíněných pánů a paní.

Nic.Scénař byl připraven jinak.Otázky z papírku předem připravené dával onen maník s megafonem, byly to otázky typu "co říkáte na minulou vládu soc. dem . v Brně atd. A pan profesor spustil hlasem katedrovým jak je a bylo vše špatně za vlády sociální demokracie, a to se mlelo pořád dokola, totéž v jiné tónině řekla paní Judr Vaňková. Hodiny utíkaly, nic neříkající samomluva trvala už 30 minut, 40 minut, předčítané otázky pána z megafonem se pořád vrtaly v minulosti a naplněný sálek docela fascinovaně čuměl.I začal mně stoupat krevní tlak, vystrčil jsem pařátu, doufaje, že budu vybídnut co vlastně chci. Trojice ovšem mlela pořád dokola, byl jsem zcela ignorován, takže jsem se nedostal k jednoduché otázce: "Nezdá se vám, že za 55 minut by to už stačilo, nic jsme se nedozvěděli, povězte co hodláte zlepšit a hlavně jak to uděláte "! 

Po 58 minutách sebechvály na jedné straně a očerňování na straně druhé jsme se s kolegou zvedli a odkráčeli do brněnských ulic.V zájmu pravdy musím říci, že jsem se potom dozvěděl, že po  šedesáti minutách se na nějaké dotazy skutečně dostalo.

Malý dovětek.Další den jsem kráčel po České ulici v centru Brna a nějaká blondýnka mě vtiskla do ruky jakýsi propagační leták ODS.I vzkypěl jsem jsem hlasem namíchnutým a vychrlil na ni co všechno jsem slyšel a vlastně nic nedozvěděl včera na shromáždění ODS."Sakra" řekl jsem mimo jiné, "byla jste tam? To se nedalo poslouchat"! 

 "Byla" , řekla ta blondýnka, "já jsem ta JUdr Vaňková která tam přednášela".No neměl jsem včera brejle....ale rozešli jsme se smírně.

Nejsem sympatizant ODS ani ČSSD, /s Onderkou to pár let vrchovatě stačilo/, ale jsem přesvědčen, že podobné vystoupení s očerňováním všech ostatních stran a vynášení zásluh svých a své strany by bohužel dělala jakákoliv strana.Je to velmi, velmi hloupé, ale patrně docela úspěšné.Bohužel.

Autor: Michael Pálka | čtvrtek 30.8.2018 20:08 | karma článku: 37,25 | přečteno: 2673x
  • Další články autora

Michael Pálka

Fiala a Biden....a další...

Něco jsme vymysleli, získali na to eura od bohatších států, Ukrajina dostane, tedy snad, tolik potřebné dělostřelecké náboje, fajn, dobrý.

20.4.2024 v 18:09 | Karma: 16,46 | Přečteno: 624x | Diskuse| Politika

Michael Pálka

Euro-a jak to vidí....

I stalo se před několika dny. Mladící a holčiny kladli otázky týkající se eura životem vycepovaným a opatrností překypujícím ekonomům u Václava Moravce v debatě o euru.

30.3.2024 v 20:47 | Karma: 15,06 | Přečteno: 500x | Diskuse| Společnost

Michael Pálka

Horní Cerekev a ještě kousek dál...

Pravda, není to divočina jakou prožíval Alberto Vojtěch Frič, ale potloukat se po místech české a moravské historie, koukat na často pozoruhodnou rukodělnou lidskou invenci v městečkách a městysech kraje Vysočiny, vás uspokojí.

21.3.2024 v 12:15 | Karma: 11,29 | Přečteno: 232x | Diskuse| Společnost

Michael Pálka

7 hodin do Volar-8 hodin do New Yorku...

Je to tak. Z Brna vlakem s jedním přestupem je to téměř časově stejné jako eroplánem z Vídně do New Yorku.Ale řeknu vám....je lepší zvolit úhledné Volary, než divočácký New York.

6.3.2024 v 20:28 | Karma: 12,94 | Přečteno: 370x | Diskuse| Ostatní

Michael Pálka

Války a jak to všechno chápat...

Před několika dny jsem v Brně vyslechl přednášku o válkách a jejich příčinách. Sál byl nabitý, přednášející dobrý, udržel pozornost, střídaly se obrázky s komentáři.

24.2.2024 v 12:22 | Karma: 14,93 | Přečteno: 320x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

  • Počet článků 318
  • Celková karma 13,32
  • Průměrná čtenost 945x
Kverulant a nespokojenec, už dosti starý na to, aby se na dění kolem sebe díval z nadhledu věčnosti....někdy se to daří, mnohdy ne.

Seznam rubrik